Переваги брудозахисних килимків з логотипом
До сильних сторін відносять:
- надійний захист офісних приміщень від пилу, бруду і вологи;
- килим з логотипом є відмінним іміджевим, маркетинговим і інформаційним інструментом. Так, вони можуть бути дороговказом для відвідувачів;
- яскравий і індивідуальний дизайн;
- хороша стійкість до зношування;
- малюнок не тьмяніє навіть протягом довгого часу;
- мінімальні витрати на обслуговування.
Брудозахисні килими затримують приблизно 70-80% усього бруду, а чим її менше, тим менше прибирань. Це відбивається на фінансах компанії, тому що це економія на оплаті праці прибиральниць і закупівлю нового інвентарю. Також не варто забувати про імідж. Щоб його сформувати потрібно кілька років, а втратити можна дуже швидко. Імідж має на увазі ділову репутацію, зовнішній вигляд офісів, складів і виробничих приміщень. У всіх цих випадках килими для захисту від бруду дуже важливі.
Особливості брудозахисних систем
Ефективний захист від бруду включає три ступені:
- брудозахисні покриття на вулиці - перша лінія оборони. За допомогою пористого покриття або різного наповнення для очищення, видаляються великі фракції бруду. Це можуть бути сталеві решітки та решітчастий настил;
- килимок в тамбурі - зупиняє середні частки (пісок, грубий бруд);
- синтетичне покриття всередині приміщення видаляє залишки вологи і дрібний пил.
З урахуванням сфери застосування, у брудозахисних килимів різна фактура, щільність і висота ворсу. Вони здатні поглинати 3-5 л води на 1 кв. м площі. Іноді 6-8. Такі властивості гарантує синтетичний ворс (поліпропілен, поліамід), який розташований на герметичній гумовій основі. Коврикам необхідний мінімальний догляд. Щоб такі вироби прослужили якомога довше, необхідно щодня їх пилососити. З огляду на їх площу - це не складно.
Нанесення логотипу компанії на поверхню брудозахисного килимка не применшує його функціональних можливостей. Такий продукт також:
- забезпечує приміщенню захист від бруду, принесеної на взутті з вулиці;
- запобігає ковзанню і поширенню води по підлозі усередині приміщення;
- зберігає цілісність підлогового покриття, захищаючи його від зовнішніх впливів механічного типу;
- забезпечує естетичний вигляд входу в приміщення;
- скорочує витрати на часті прибирання, особливо коли на вулиці сніг або дощ.
За килимками з логотипом не потрібен додатковий догляд. Їх, як і звичайні вироби, можна мити, просушувати і підмітати.
Сфера використання
Килими з логотипом можуть бути використані в передпокої, в вестибюлі, тамбурі. Часто вони зустрічаються в кафе, салонах краси та закладах громадського харчування. Такі ж вироби популярні в ТЦ завдяки їм окремі бутики себе рекламують і містять приміщення в чистоті.
У будь-якій компанії з гарною репутацією повинен бути брудозахисний килимок. Користуються популярністю вони і в складських приміщеннях - там також не потрібна волога і бруд.
Килими з логотипом важливі не тільки для того, щоб сформувати позитивний імідж компанії, але і забезпечують в приміщенні чистоту. Завдяки доступній ціні такі вироби доступні і вигідні, якщо розглядати їх як фінансову інвестицію.